7 juni 2012

Redigeringsprogram och Sommarfint i Köket.

Idag blir det ett kvällsinlägg och endast för att testa ett nytt redigeringsprogram. Och jag blev lite nöjd faktiskt.... Fungerar riktigt bra. Fick lite hjälp utav maken - Tack och lov. Bilderna är på min låda som står på köksbänken. Fylld med en Mårbacka pelargon, lite silver, kaffefilter och en kökshanduk. På bänken finns även min kakburk med cupcakes på. Passar så bra ihop i färgerna så nu är mitt kök riktigt somrigt. Nu fattas bara sommaren och det kan man ju undra vart den tog vägen......
Japp, så ser det ut.
Nu sitter jag här och väntar på att sonens ska ringa och då är det dags att hämta hem honom. Han är nämligen på Niornas Bal nu ikväll. Och liten skatt såg så stor, så stor ut. Ny kostym, vit skjort och rosa slips:-))). Ska villigt erkänna att när vi stod i provrummet och han tog på sig kostymen så kom tårarna på undertecknad. Sonen tittade på mig och log- men mamma.......inte nu.....:-))).
Så då var man en pinsam morsa igen!!!!!
Kanske att jag får hans godkännande och visa honom här på bloggen........vi får se.
Ha det gott och vi hoppas på lite sol och värme till examen i morgon.
kram
Jeanette

1 kommentar:

  1. Tänk vad pinsam man är. Stod och böla och skrek hela skolavslutningen då de mina lämnade sina fröknar och skall få nya till hösten. De är redo men inte jag och absolut inte deras fröknar. De skrek oxå..... Kram

    SvaraRadera