4 juni 2012

Ljuvlig Mårbacka på en lite halvtråkig Piedestal.

Just nu är livet hel snurrigt och här är fullt upp med allt och ingenting. För sonen bär det i morgon av på skolresa så han har gjort sin sista dag i grundskolan. Är han ledsen för det tror Ni? Njae, skulle inte tro det va? Sedan har han bal på Torsdagkväll och vem ska stå på första parkett med kameran i högsta hugg? Japp, japp alldeles riktigt. Tänker inte missa en sekund utav detta!!!:-)))).
Men innan dess ska här införskaffas studentpresenter samt pysslas och grejas lite här hemma. Blir ju lite extra ledigt på onsdag så chansen finns till lite vila också. Pust, kan behövas.
Har plockat fram min gamla piedestal som stått undangömd i källaren ett tag.





Är inte jätte förtjust i "guld" men tyckte nog att det funkade hyfsat i köket ändå. Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar. Mårbacka pelargoner är däremot något som jag nog aldrig tröttnar på. Har hela uterummet fullt och jag kan bara stå där inne och titta på dem och njuta.
Nu ska jag passa på att njuta utav barnen när de äntligen är hemma.
Kvällsfika på gång.
Kramiz
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar