18 maj 2010

Lite nervöst....


Hej
Gör här mina första små trevande försök att skriva något som någon kanske, eventuellt, förhoppningsvis skulle kunna tycka om. Älskar inredning och har under en lång tid varit inne och läst vad ni andra har skrivit och samtidigt låtit mig inspireras av alla underbara bilder och sakta har tanken växt fram att det vore allt lite kul att få vara delaktig i denna värld och förhoppningsvis kunna bidra med lite inspiration för någon.....kanske... vet inte...just nu är jag vetskrämd att jag gör något fel och att jag utav misstag lägger upp något som blir urtokigt och som jag inte hinner redigera innan det hamnar på bloggen. Kan bara skänka en tacksamhetens tanke till min underbara tonårsdotter som lovat att hjälpa mig med tekniken innan jag blir bekväm med den. Tack hjärtat för att du finns.

1 kommentar:

  1. Sockerskålen var jättesöt. Jag har något liknande. imkh

    SvaraRadera