4 november 2010

Registreringsskylt



Tänkte visa några bilder på min gamla registreringskylt. Inropad på Tradera till fyndpris. Tycker den passar ihop med soppterrinen och ljusstakarna i fattigmanssilver. Gamla bakformar i koppar bidrar till hemtrevnaden och även till lite julstämning, eller så är det bara jag som längtar så till advent:-).





Har varit ledig i två dagar och bara latat mig och myst tillsammans med barnen. Gick upp tidigt i går morse och tittade på film i skenet från braskaminen. Sonen somnade om ganska fort men jag höll mig vaken. Sedan somnade jag efter lunch istället men det är en annan sak:-).

Idag har maken också varit ledig. Bakade frukostfrallor som vi åt varma med marmelad på. Mums. Efter frukost började vi riva köket så smått. Härligt, härligt att det äntligen börjar hända något.

I morgon är det jobb igen. Vi stänger tidigt så det känns helt ok. Ska sedan samla ihop familjen och åka till kyrkogården och tända ljus för morfar. Tycker det är så stämningsfullt med alla dessa upplysta gravar. Rogivande på något vis.

Ha en härlig helg och sänd en tanke till alla våra kära som inte längre finns hos oss.

Kram Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar