14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag


Här är min Alla Hjärtans Dag bukett. Från mig till Dig.

Och efter moget övervägande har jag idag tänkt att visa en bild på mina två skatter.

Hade lovat mig själv att jag inte skulle lägga ut några bilder på barnen men jag har ändrat mig. Det är inte så att det kommer hagla familjebilder här på bloggen för det är inte syftet med den men på Alla Hjärtans Dag så är det barnen som jag i första hand tänker på.....Och så Mr C förstås:-))

Det fanns en tid då vi inte trodde att det skulle finnas små skatter i vårt liv men ödet bestämde annorlunda, något som vi är evigt tacksamma för. Stora skatter som nu berikar vårt liv och som i ärlighetens namn även ger oss ett och annat grått hårstrå:-)))))

Tilläggas kan att jag fått ungdomarnas godkännande att publicera bilden här på bloggen.
Fotot tog jag i går då vi hade några härliga timmar ute på isen. Solsken, värme, fika och så familjen. Kan det bli bättre?


Önskar Dig en fin Alla Hjärtans Dag.
Kram
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar