1 januari 2013

GOTT NYTT ÅR!!!!!!

Hoppas ditt nya år har börjat bra och att du och de dina mår gott. Här strosar vi omkring och tar det lugnt. Får bli en slappedag idag och ladda batterierna inför morgondagen då det är jobb igen.
Har du några nyårslöften?
 Jag har en massa som jag borde ha men inser att jag är dålig på att infria dem så det är nog bättre att låta bli. Man gör så gott man kan och mer kan man inte göra. Och det tror jag gäller det mesta här i livet.
 Jo, förresten jag har ett Nyårslöfte som jag delar ihop med maken. Jag knyckte det från honom och det är ett som jag faktiskt tror jag klarar!!
Krama våra barn mer............................Visst är Mr C en klok man? För visst kan man tycka att här ska tränas och här ska ätas sundare och här ska göras dittan och dattan, men vad kan vara viktigare än att krama barnen??? Och för oss som har stora barn så är det kanske än mer viktigt att visa hur betydelsefulla de är då livet inte alltid är så lätt att tackla när man knackar på dörren till vuxenvärlden.
 
Nyår





Nedanför är bild på mina nya" ljusstakar" som jag bara älskar. Rar svåger och svägerska hade med sig dessa när vi träffades nu i Jul. Fina va? Var bara tvungen att åka raka vägen till staden och köpa kyrkljus som passade till. Lite grönt och lite spets och poooff så var det färdigt.
Med en stilla förhoppning att 2013 blir ett fantastiskt år och att jag och mina kära håller oss friska och att vi har varandra, önskar jag dig en God Fortsättning och hoppas du har det bra där du är.
Ta hand om dig.
Kram
Jeanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar