5 januari 2013

Tick Tack, Tick Tack.

Hej!
Hur har du det denna Lördag?
Själv har jag tillbringat mycket utav dagen i köket.....Nu undrar du kanske varför? Jo,, jag har njutit utav min nya och helt fantastiska klocka. Har inte kunnat se mig mätt på den utan jag har sprungit lite fram och tillbaka här hela dagen:-)))
Klockan var en present- helt utan anledning- från lilla Mamma. Du är bästastebästa, älskar dig!!!




Trots att jag mest sprungit fram och tillbaka idag så har jag hunnit städat bort det mesta utav Julen. Har lite små grejer kvar bla kanelstängerna som ligger på kakfatet på köksön. Väntar några dagar till och sedan åker resten ut. Hur mysigt jag än tycker att det är med Jul så är det minst lika gott att få städa undan allt. Ser rent och prydligt ut. Gott!!!
Nu ska vi bara ta det lugnt resten utav dagen. Sonen kom hem för en stund sedan och han har redan däckat i soffan. Sover som en gris. Han har varit med dotterns pojkvän på jobbet idag, så liten skatt var alldeles slut. Stackars pojk, Välkommen till Vuxenvärlden säger jag då:-)))).
Hörs snart igen för jag har både lite grejer i tvättstugan att visa samt en Walk in Closet som du inte har fått se.
Kramelikram
Jeanette
 

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar