2 januari 2013

Vackra Apotekflaskor.

Förstår om du är förvånad för här haglar inläggen tätt för tillfället:-))
Här börjar livet rulla på igen efter ledigheterna och idag var det jobb igen. Kroppen kändes bly tung när jag vaknade. Maken och sonen snarkade glatt vidare och det var bara jag som skulle iväg i morse. Dottern skulle i och för sig upp tidig och jobba men hon sov hos sin F så det fanns ingen att äta frukost med. Surt.....
 
Bilderna idag är från hallen. Ville visa mina apotekflaskor som pryder skåpet. Åter igen är det en gåva från rar svåger och svägerska. Tack snälla!!Bamsekram till Er!!! Jag har fyra så nu vet jag redan hur nästa års Adventsljusstake ska se ut. Snacka om framförhållning va???!!:-)).


Bilderna blev lite gryniga men det får du ha överseende med.
Har precis kommit in i värmen då liten skatt och jag varit ute och tagit en promenad med Wilma. Känns gott att komma ut och röra på sig lite igen, då det känns som om vi bara ätit de senaste veckorna och slappat framför Tv. Men samtidigt är det viktigt också. Att kunna släppa alla måsten och bara ta det lugnt och njuta.
Så nu njuter vi lite till eller hur?
Kram
Jeanette
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar