28 juni 2010

Klöver och pumptvål.



Efter en helt underbar och skön Midsommar med sol och vila så är nu veckan i full gång.
Har jobbat länge idag men har hunnit ta en tur i trädgården och plockat in lite blommor. Har tagit in klöver och lagt på mitt fat i badrummet. Då jag har en pappa som är väldigt allergisk mot just klöver så försöker jag undvika dem men då mina föräldrar är i Danmark denna vecka så kan jag frossa i dessa sötisar.





Närbild på min doftpåse med monogram som doftar ljuvlig persika.



Min pumptvål i fattigmanssilver och med fin blomdekor.



Hoppas Ni haft en behaglig start på veckan och att nedräkningen mot semestern har börjat. Själv ska jag jobba några veckor till men - tro mig.....nedräkningen har börjat även för mig. Må gott.

Kram Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar