6 juni 2010

Snart examen och loppismojäng

Söndageftermiddag och förberedelserna för veckan är i fullgång. Vi har examen på fredag, då går dottern ur nian och det är slutet på grundskolan men samtidigt början på något nytt. Känns spännande men samtidigt oroligt och vemodigt för en tonårsmamma.

Kan ibland undra var i helsike denna underbara varelse har kommit i från och hur jag och Mr C :-) har kunnat göra något så fantastiskt ihop...Inser att jag är något partisk eller? :-) sen ska jag i sanningens namn erkänna att jag ibland skulle kunna sälja henne billigt!!!!!

Försöker att inte tänka på fredag, då jag vet att hon själv tycker att det ska bli jobbigt och jag kommer förmodligen också att gråta en skvätt.

Har varit på loppis på förmiddagen och köpt en liten, liten mojäng som jag inte vet vad det är men som jag bara kände att jag var tvungen att ha för den var bara så söt.



Ha en bra vecka.
kram Dette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar